Bosch BSGL52444 wit, beige

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bosch BSGL52444 wit, beige op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Donthuis 19-03-2013
Geschreven voor: Bosch BSGL52444 wit, beige

Een heerlijk lichte stofzuiger die toch zeer krachtig zuigt. Wij hebben er een Miele zuigmond met roterende borstel opgezet, die was nog van een eerdere, inmiddels defecte stofzuiger over. Bosch levert die zuigmonden zelf overigens ook. Op de maximumstand van 2400Watt haalt hij zo werkelijk alles los, ook uit onze langharige wollen vloerbedekking. Op gladdere oppervlakken en vlakke tapijten volstaat overigens een middenstand van de regelaar (1200Watt?) Steel en snoer zijn allebei ruim bemeten, de slang met stofomdekking oogt fraai. Gezien de geringe omvang is zuigen van traptreden makkelijk. Het enige minpunt van de geringe omvang is de beperkte inhoud van de stofzak. Door hem tussentijds leeg te maken halveren we het verbruik aan stofzakken. De originele fabriekszakkeen en het HPA-filter zijn vrij prijzig, de stofzakken zijn elders (Blokker) veel goedkoper. Voor een definitief oordeel over de duurzaamheid is het nog te vroeg.